søndag 19. januar 2014

Bilde jeg liker

Oppgaven gikk ut på å finne et bilde jeg enten hadde tatt selv eller et jeg fant som jeg synes var interessant.Deretter skulle jeg forklare hvorfor jeg likte bilde.

                                                                                                        Bilde: 
Dette er et bilde som jeg tok i julen 2012 i Crand Canaria. Temaet i bildet er landskap. Det er horisontale linjer i dette bildet, bak i bildet og bølgen. Bølgenedbrytningen er i det gylne snitt. Bilde er redigert med litt lysstyrke og litt skyggelegging. Lyset kommer fra venstreside nede på himmelen. Noe som gjør at bilde får en litt varmere farge enn det hadde om lyset kom lengre oppe på himmelen. Når lyset/solen er så langt nede som det er på bildet, kommer lyset på bak og ved siden av bølgen og fjellet i bakgrunnen.

Jeg brukte ikke kamerainnstillinger når jeg tok bildet, fordi jeg brukte mobiltelefonen å ta bilde med. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar